18december

Har varit hos kusin Elin ikväll och firat 12årsdag!
Agnes hittade sin plats direkt -en söt liten trummis är hon!

  
(Klickbara bilder)

Dagens paket; ett nytt litet presentkort på HM! hihihi Kul!
Har missat att skriva upp mina senaste dagars presenter -fått ficklampa, tejp, linjaler, märkpenna osv -bara nödvändiga bra-att-ha-grejer! =) Toppen! Och häromdagen när jag hade ont överallt fick jag två paket =) Ett extra innehållande en Huvud-massager -för att jag skulle slappna av! -go karl jag har!

Kommentarer
Postat av: Weronika

hejje gumman .. jo men jag vill ju .. så säg nu hur du vill ha de =) blev inget julbotd.. magen var inte 100 .. o hade ingen riktig lust.. pöss

2008-12-18 @ 23:58:55
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0