4 december - paket nr 4,

Idag innehöll paketet ett paket med överstrykningspennor!
Har absolut saknat sånna nu när jag gått min kvällskurs.
Så nu är jag redo för nästa kurs =) Tror det blir SPCS.



Varit på Gekås idag, ni som vill dit: passa på!
Inte mycket folk alls och jättemycket fint att köpa. Man börjar ju förstå de som kommer långväga ifrån och stannar flera dagar -det finns allt och vill man gå igenom allt så tar det tid! Nu för tiden kan man ju spendera timma efter timma med att titta. Det som bättrats mest tycker jag är kläderna -finns hur mkt fint som hellst -tom i bra kvalite.

Men för mig som är höggravid räcker en timma bra, har vart trött hela dagen efter detta =)

Tack söta syster för Gekås/Lunch/Paj mm idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0