April april??

Såvitt jag vet har jag inte blivit lurad idag..
Joakim har för första gången inte ens försökt lura mig?
Någon som gått på något riktigt bra/ lurat någon riktigt stort idag?

Idag var jag med Hugo på bvc, föräldragrupp och första vaccinationen.. OJ vad ledsen han blev, det gjorde nog jätte jätte ont :( Stackars lille gossen! Har inte märkt av några andra besvär under kvällen så det ska förhoppningsvis vara lugnt.
Snälla Vicke vart här o passade Agnes medans vi var iväg. Sen tog vi en långpromenad i det otroligt härliga vädret. Vicke stannade kvar hela kvällen, jag fick hunnit med alla kvällsysslor -det underlättar att vara två! Den veckan Jocke jobbar sent känns låång -och då är den bara 4dagar..


Så enkelt det kanske kan vara:
Hugo somnar kl 19 på kvällarna, sen vaknar han för mat kl 01, 03, 05....
Pratade med mammorna på öppna förskolan idag och en av de undrade om jag hade provat att helt enkelt bara ge honom nappen då när han vaknar vid 03? Har jag det? Trött som man är på småtimmarna vet jag helt ärligt inte? Har jag det? Eller lyfter jag bara upp honom o matar honom av ren rutin? Ska testa inatt, tänk om det är så enkelt!?

Kommentarer
Postat av: weronika

Ja tänk om de e så eneklet med bara nappen .. =) skönt isf..! jaa jädrar sikket fint väder vi fick idag .. hoppas på lika fint imorn !

2009-04-02 @ 01:32:12
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0