Söndag

Igår hade vi mysig tjejdag på stan. Hugo var hemma med pappan.
Jag och Agnes strosade runt med Veronika och Vicke. Hade ingen barnvagn med så Agnes fick gå själv, hon plockade sten, klappade marken, petade på allt hon kom åt och bestämde vart vi skulle och hur fort vi skulle gå. Vi var t.ex i leksaksaffären tre gånger ;)
På kvällen fick vi gott grillat hos "Pia Nonas Elvis"

Idag har jag pysslat lite inför dopet, Jocke tog med sig barnen i förmiddags och gick bort till min mamma.
Otroligt vad man kan få mycket gjort om man får vara ifred,, Energin tröt dock så nu är jg också här hos mamma o ska just äta lunch.

Tog upp liftare på vägen hit, tre unga tjejer fick åka med från vårat till mammas, det tar bara ca2 min med bilen så jag hann inte ta reda på vilka de var eller vart de skulle eller var de kom ifrån.. Men jag sparade dem iallafall tio minuters promenad. Dagens goda gärning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0