Valborgsmässoafton

Jocke fick planterat trädet medans jag klippte gräsmattan.
Jättesvårt att placera ut det,, men vi satte det i ena hörnet av trädgården och har nu samlat ihop mycket ätbart där :) Som man ser i bakgrunden på bilden (som jag inte fick tagit förrens nu ikväll)håller vi även på med mitt lilla grönsaksland. Det ska bli två pallkragar med morötter, lök, sallad och annat gott! Lagom mycket att rensa och att hinna äta upp.

Räddade de få tulpaner som växte kvar mitt på gräsmattan och fick in en söt liten bukett.

Carro o Kristina kom gåendes, vi fikade smörgås i skuggan och gick sedan ner för att hämta Agnes på dagis. Gick förbi affären, handlade lite gott och sen var vi ett gäng som grillade hos Rickard.

Sen har jag och Carro suttit ute här och spelat kort. Mysigt med tända ljus utomhus!


 

 


 

Kommentarer
Postat av: Vicke

Så mysigt ni har haft det ikväll =) ring när du ser detta så kan jag komma ut och hitta på nått roligt i helgen =)

2009-05-01 @ 00:23:53
URL: http://vickeslivi.blogg.se/
Postat av: weronika

åh jag hade med velat vara med och mysa.. =)

2009-05-01 @ 01:22:12
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0