Helgen som varit

Vi har haft Fredagsmys med idol, vi har varit på bio -Luftslottet som sprängdes, vi har sovit över hos barnens farmor (där ingick som oftast en riktigt slapp och go förmiddag).
Och igår vart vi på Liseberg. Svinkallt som det ska vara, hysteriskt på restaurangen som det ska vara, men ingen kö till åkattraktionerna :) Vi hade jättekul Agnes och jag; Åkte karuseller för glatta livet! Jocke hade med sig kameran så det finns en hel del bildbevis! Jag lovar att lägga in lite bilder på en mamma och dotter som skrattar ikapp :)
Adventsmys igårkväll, med saftglögg(Usch vad sött det är!) nötter, levande ljus och söndagsfilm.
The persuit of happyness. OJ vilken gripande film! Jag var helt fast! Fick stänga av för att gå och lägga mig när det var som allra mest deppigt. Jag har spelat in och ska kolla färdigt i eftermiddag. Nu hoppas jag verkligen på ett lyckligt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0