Fredag 13e..

Dagen började fint, stressigt på morgonen som vanligt men det kommer man över så fort man satt sig i bilen ju. Lämnade stumpan på dagis och tutade in till stan. I strålande solsken gick vi en vända på strandpromenaden. Myste med värmande kaffe på Espresso House. Köpte en ny mössa till gossen efterssom hans andra försvann igår.
Sen gick det utför -stressade runt på Hajen med alla andra (ja ja jag vet fredagsdilemma). På väg ur parkeringen backar en gubbe rakt in i min kofångare! Blev inte mycket mer än skrap på min bil -men hans bakdörr vart helt intryckt. Fick fylla i skadeanmälan, ringa syrran som fick hämta Agnes på dagis, hann inte köpa den där stolen till loppan.. Så onödigt!
Men nu har det vänt igen, sitter hos mina föräldrar och softar lite :) Ska nog hem om en stund och ha fredagsmys med lilla familjen.
Här är lite bilder från dagen: (Dålig kamera på min mobil)


Kommentarer
Postat av: Weronika

tack för en mysig dag ,,, o gud så fin han e är i sin mössa.!

2009-02-13 @ 21:12:01
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0