Singstar

Nyss hemkommen från tjejfesten :)
Har haft jättekul! Ätit god mat och druckit gott, i kul sällskap! Har tyvärr inga bilder att visa upp, men det finns ju en viss film som längtar efter att visas :-) Passade på att smita hem nu när de andra fortsatte till krogen (hoppas ni har kul!), har varit uppe tidigt och ska upp tidigt så det får bli att jag följer med en annan gång istället.
Barnen och Joakim har klarat sig utan mig en hel kväll! Inga missöden och inte ens har de ringt efter mig (liite tråkigt). Nu sover de som stockar och snarkar ikapp här.
Så det behöver ju inte dröja länge tills nästa gång ;)

Har rusat runt på stan idag, lunchat med Vicke och Veronika. Och såklart mitt nya fredags"nöje" -Hajen..

Kommentarer
Postat av: weronika

åhh så rolgit att ni hade trevligt.. inte alls avundsjuk heheh.. haft jätte jääte roligt här på jobbet hmmm !! Jag sover nog ut imorn med vaknar jag & e rastlös så ringer jag o ser om vi kan elda.. annars får vi ta de en annan dag, när ni har tid.=) Need my beauty slepp hehe.. pöss kram

2009-02-28 @ 05:29:17
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0