Trevlig Helg

Jag skrev ett inlägg som jag aldrig hann lägga upp igår. Jag skrev om hur ordningen sakta återgår till det normala här. FEL hade jag, Nu när vi blivit bättre, sanerat o vädrat huset så är det Hugos tur. Han har kräkits inatt stackarn. Så det blir karantän här hemma hela helgen också.. Som tur är är vi pigga och kan ge oss ut i trädgården i alla fall:) 
Måste tacka SötaSara som hämtade posten åt oss igår, och Lena som gjorde det häromdagen -jättegulligt av er!

Trevlig helg till alla som kan ge sig iväg och roa sig (vi missar tre kalas)
GRATTIS KRISTIN 19år idag!

Kommentarer
Postat av: weronika

njee lilla gossssen ... stackarn... !! aja men nu är de snart över så jag kan komma o hälsa på er..!!!!! kram kram

2009-02-21 @ 14:48:22
URL: http://weronikaz.blogg,se
Postat av: Sara

Det var så lite så!! Jag såg Jocke och Agnes innan, vilken söt pulka hon har! Pappa har slängt min, för han trodde inte att jag använde den. Han hade rätt så fel, jag blev skitförbannad. Det var fyra år sen nu, men jag saknar den fortfarande. Så tänk på det, släng ALDRIG några pulkor ;)

2009-02-21 @ 23:11:25
URL: http://zuxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0