update..

Vi har haft några intensiva dagar nu efter tillfrisknandet. Varit väldigt sociala och träffat folk hela tiden:) -Trevligt! Har faktiskt hunnit med fem(!) semle-fikor, dagis, öppna förskolan, babymassage och mycket mer.
Idag kommer Vicke för att piska på mig lite: MÅSTE röja upp i källaren innan det kommer hantverkare som ska installera bergvärmen. Detta har jag skjutit framför mig länge nog nu, det är ju såklart inte bara  att sätta igång -Måste tvätta färg från golvet i ett rum så jag kan flytta en möbel som jag måste tömma först och måste rensa/packa alla grejer som jag i lathet ställt ner lösa. Puh!

Imorgon blir det tjejfest med god mat och singstar! :) Wohoo!


Kommentarer
Postat av: weronika

jo jag har di utmaning i bakhuvudet, har även en till som måste göras .. ler... men får ta tag i allt när jag orkar tänka=)))) saknar er=)

2009-02-26 @ 14:18:40
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0