Utmaning igen

Nu har jag fått en ny utmaning av både Carro och Veronika:

Utmaningen lyder:
Gå in i mappen mina bilder
Gå till den sjätte mappen och välj där den sjätte bilden
Visa bilden i bloggen och skriv någonting om den
Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen
Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade.


Så roligt det var med så mycket snö i början av 2008! :)
Den låg faktiskt i flera dagar.
Jocke var ute och slet med snöslungan när jag o Agnes åkte pulka runt runt runt huset.

Jag vill skicka vidare till:
Vicke

Karin

Johanna

Sara

Linda

Karin

Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen fick jag tummen ur och fullföljde utmaningen! Fuskade dock lite och länkade bara till två!Har en tokgammal dator som tar såå lång tid på sig för sådant... Eller.. så har jag inga vänner =) Kram!

2009-03-14 @ 15:44:06
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0