måste rekommendera:

Ok, jag är övertygad -Trönninge har de bästa pizzorna!
Jocke har vart frälst ett tag och nu har han dragit med mig.
Det finns inget att klaga på -de är trevliga, det går snabbt, riktigt frächa råvaror, mycket på varje pizza och gott/annorlunda utbud i menyn:) Dessutom har de de största kebabrullarna jag någonsin sett. Nästa gång ni ska äta pizza -prova trönninges -det tar inte lång tid att köra dit o hämta!

LIV jag har som blir exstatisk över pizza -jag som inte ens är särskilt förtjust i pizza.
Nä! nu får det vara slut på detta slöa degande, slut på dygnet runt-mys med familjen. Nu får vardagen börja igen.. Skönt att det går mot ljusare tider för nu ska det ut och dras vagn!




Kommentarer
Postat av: Rikard Olofsson

Du kan ju säga till om du vill ha sällskap när du skall ut o gå :)

2009-01-26 @ 21:38:20
Postat av: Anonym

jag håller med pm pizzorna. eller ja kebab tallriken var ju skit god som jag åt när jocke hade köpt.. jag är oxå på om det jäller promenader =) bara att ringa om du vill ha sällskap =)

2009-01-27 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0