Namn!

Att det ska vara så svårt med namn till pojken!
Förväntade mig att se på honom när han kom vad han såg ut att heta, men det gör jag inte! Ser lätt vad han inte heter iallafall, Nu är det ju absolut dags att sluta kalla honom för bebisen/pojken/lillebror. Jag har ett par stycken jag väljer mellan men inget känns hundra..
Så; vad tycker du? Vad ser han ut att heta?
Det skall passa med Agnes, Vara ca 5 bokstäver, Lagom modernt, Ovanligt men inte för tokigt, Det skall passa honom resten av livet, osv.. Ok?:)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tycker att det ser ut som en liten Melvin eller Elliot.

Varför inte en Victor eller Linus



Tycker att de passar i den ordningen.

Han är lika söt vilket som

Ha det skönt och mysigt Hälsa Agnes

Kram Kicki

2009-01-03 @ 17:37:01
Postat av: Weronika

hiih han e sååååååå fin .. du har inte lite krav du =) jag har ingen a ning om vad jag tycker hehe,. dem namnen du har nämn tycker jag e kanon.. ler.. puss

2009-01-03 @ 18:34:02
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: anneli Skoog

hej! Han är ju en Elia!!! Kram anneli.

2009-01-03 @ 18:38:54
Postat av: linda

HAde vräldens vbästa förslag, men så sa du att det måset var 5 bokstäver. Då skett det sig! :-)



MEn Albin kanske?? KOm jag på sädär helt plötsligt. :-)

2009-01-03 @ 19:31:36
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Emma

Sötnos, kanske Douglas, lite många bokstäver, men underbart namn tycker jag. Eller kanske Bertil? Jag har visst också svårt att komma på namn =)

Hoppas ni kommer på något

2009-01-03 @ 21:44:11
URL: http://enligtemma.wordpress.com
Postat av: Anna

August eller Axel kanske skulle passa? Söt var han då iaf! :)

2009-01-04 @ 00:17:49
Postat av: frida

Grattis!! världens finast ju... plus agnes då såklart =) kanske alvin är fint? mycket fler tjejnamn att komma på känns det som. Hoppas ni har det bra i alla fall och jag måste ju faktiskt ta tag i mej själv och hälsa på snart. Är faktiskt inte så långt mellan hstd och er. Hälsa resten av familjen! kram frida

2009-01-04 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0