å vips..

..så har vi 3 kubik större pannrum, numera utan sot o aska, utan stank.
Jag har enhälligt beslutat att det ska bli MITT rum! Efterssom Joakim har ett hemmabiorum, ett arbetsrum o ett garage så känns det helt rätt att ta detta till bara mig. Vet bara inte riktigt vad jag ska ha det till :) Det blir iallafall mycket förvaring, ett skriv/sy -bord mm. Ett lyxigt tjejrum borde det bli, fast det jag behöver är att ha strykbrädan framme, får se hur vi får till en bra kombination :)

Krävs lite vit färg, lite snygga draperier.
Så Vicke: Här har vi vårt nästa projekt :)

Kommentarer
Postat av: weronika

åh vad roligt för dej din egen lilla hörna =)

2009-03-23 @ 22:07:04
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Vicke

Japp jag e redo gumman säg bara till så kommer jag =) alltid roligt att hitta på nått hemma hos dig =)

2009-03-24 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0