Härliga fredag!

Idag blir det fullt upp,
Ska göra stan nu på förmiddagen,, jag är sugen på något nytt att ha på mig på diverse kommande events så det blir en sväng till Gina tricot.  Har kikat lite på rustas hemsida, det verkar finnas mycket vårfint till BRA priser -så en sväng dit också. Sen hoppas jag att grejerna jag beställt på babyhuset har kommit (beställde för två veckor sedan men de har inte ringt ännu?..) -så en sväng dit. Sen så blir det alldeles säkert en liten fika med. Ikväll är vi bjudna på inflyttningsfest hos Kicki, ska göra "presentspelet" så ngt för 50:- ska inhandlas och bytas bort -Vet precis vart jag skall gå för att hitta ngt kul till det!

Ginas bilder går inte att kopiera men är du nyfiken så kika in här:
Bella flash top

Betty boop tunic

Billie dress

Lite från Rusta:

Får se hur grejerna ser ut i verkligheten -man vet ju aldrig med det priset, lampskärmarna tex kostar bara 39:-


Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0