tid..

-hur får man mera?

Nu har jag fått klagomål igen om att jag bloggar för sällan..
Känns som att facebook är dator-tids-tjuven litegrann.. (hinner inte med så långa stunder framför burken här)

Försöker även ta igen lite sömn(stor bristvara just nu) men det funkar inget vidare -särskilt inte när man sitter vid datorn eller ränner på krogen. -JAPP du läste rätt: Igår vart jag på Oskars, för första gången på säkert tre(!) år. Oj oj oj vad tråkigt det var -Förvånad? Inte det minsta, precis vad jag hade väntat  mig:) Hade däremot väldigt trevligt innan vi gick dit: Vicke bjöd på GOD middag! Drack lite rödvin med henne o Karin -najs!

Annars så har vi numera ett 130m djupt hål i trädgården -bergvärmen är på g! I torsdags borrades det och igår grävdes det så arbetet på utsidan är klart! Måndag morgon sätter de igång i källarn :)

Som sagt det där med sömnen -bäst jag går och lägger mig nu, imorgon ser vi fram emot tvåårskalas för Anton.
 Natti natti

Kommentarer
Postat av: weronika

shit vad jag har väntat på detta inlägg ;) !! oj krogen minnsan de var inte illa.. men var ju synd att du inte hade skoj..! måste ju ses snart en fika lr två=) kram kram o mer kram

2009-03-15 @ 02:11:24
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Vi

2009-03-15 @ 13:13:17
Postat av: Vicke

vad hände skulle skriva men det blev tomt.. haha

Idag e jag bakis var ju på 30 års festen. jag hade kul.. Håller verkligen med dig om att det e inte kul på krogen. det var ju riktigt kasst på oscars.. synd det.. hade mycket mysigare hemma hos mig.. var kul att du kom =)

2009-03-15 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0