aj ajj

Vi var bjudna hem till Lindskogs igår, jättegod mat som vanligt! Trevligt sällskap o gott vin :)
Tyvärr så satte jag mig i soffan under luftvärmepumpen
PANG sa det och jag fick ont i nacken, spred sig till huvudet. Fick migrän med illamående och det sitter fortfarande i :(
Till slut fick vi åka hem. Det är dock lite tröstande att de andra satt kvar och drack vin till 4 imorse -så trots min huvudvärk så mår jag nog bäst idag :)

Nu försöker jag samla ihop mig nog för att köra in och hämta Agnes,
Hon har sovit hos sin farmor, hon har alldeles säkert thetimeofherlife hos Bitten och Håkan, Men nu saknar jag henne!

Kommentarer
Postat av: Kristina

åh din stackare, hoppas det é bättre nu. Tack för hjälpen!!

2009-05-10 @ 18:28:23
URL: http://ckochwilliams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0