Första kräket..

Nu förväntar ni er säkert ett super-kul inlägg, med tanke på hur längesedan det var jag skrev sist. Men - Tji fick ni!:


På väg hem från Mediamarkt i eftermiddags fixade Agnes första (inser tyvärr att det säkerligen inte var sista) kräket i bilen! Vi fick sanera stumpan och halva baksätet, stackars lillan!  Hon vart pigg direkt efter och verkar må toppen,, Promenerade nyss sovandes - ur sitt rum -rakt förbi mig och lade sig tillrätta i jockes säng.

Jo så Joakim har köpt sig ett nytt ps3 idag. Vi ser nog inte skymten av honom på några veckor!

Jag håller just på att måla mina ljusstakar (de i trä från loppisen om ni minns). Fyndade även ett par matchande i min farmors källare igår! :) Alla blir nu vita -stoor skillnad!
Här står de på tork, de två låga var röda, de två höga obehandlade o den söta med fatet (även den från farmors källare) var mörk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0