Kalasidé

Agnes planerar för fullt inför sin födelsedag, Varje dag! -vilka som ska komma, var de ska sitta, vad som ska sjungas, vad som ska ätas, vad hon ska ha på sig.. Tösen älskar kalas!
Vissa dagar har hon tom varit övertygad om att -idag fyller jag år! Jättetrist att behöva förklara för henne -men du Agnes,, det är ju inte idag, det är länge kvar.


MEN jag fick en toppenidé!
Vad gör väll det om vi firar barnens födelsedag en månad tidigt!?
Tänkte fira dem samtidigt, och varför inte i november!?
Så slipper Agnes vänta såå länge,
så blir det presentinköp på två olika månader(läs löner),
så slipper folk släpa sig hit två gånger mitt i julstressen,
så kan de jul-bortresta vara med ändå, 
så slipper det vara fullt med julpynt på kalaset,
så kanske barnen kan få presentpapper istället för julpapper på presenterna,
så orkar de glädjas över julen också.

OOoo så roligt! tänker mig den 21e november.

Kommentarer
Postat av: Bitten & Håkan

Vi bortresta håller med... Vi kommer...

2009-10-25 @ 21:30:53
Postat av: weronika

Låter som en kanon idé =) Jag o pandeas kommer

2009-10-26 @ 00:48:33
Postat av: Linda

Bra idé!

2009-10-26 @ 17:32:24
URL: http://lnilsson.bloggspace.se
Postat av: Diana

Trevlig blogg du har :). Hur gamla är dina barn? Väldigt söta iaf :)

2009-10-27 @ 16:19:31
URL: http://salsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0