present till mig själv :)

Varit en snabb shoppingrunda på stan idag.
Häromdagen kom jag plötsligt på vad jag ville köpa för mitt presentkort på dé fine.
Jag fick det förra året på min födelsedag, tills nu har det varit omöjligt att välja ut något.
TUR! när jag betalade såg att att presentkortet gällde i ett år -skulle varit värdelöst efter 2009-09-20..

För det första ska ni veta att jag verkligen fick kämpa för att få till detta foto (det bästa av de 20 jag tog) Kameran har gett upp riktigt -jag hoppas att min händige man kan skruva isär den och kanske muntra upp den lite.

För det andra; en vacker dag ska vi ha lister runt fönstret och en list längst kakeln. Oj vad det syntes tydligt på bild att det saknas! Vi ser inte det själva längre, skrämmande!




Jag hade så svårt att bestämma mig när jag väl stod i affären, det ska ju finnas en tredje kub istället för ljuskoppen (möjligtvis en liten burk m lock) men det får jag helt enkelt vänta med.
OCH så tvekar jag över färgerna, alla delarna fanns även i blankt svart.. Det kanske hade vart finare?

Annars är jag väldigt nöjd med mitt köp ;)


Kommentarer
Postat av: weronika

tycker de blev kanon.. jätte fina färger ju =)jag kanske komemr ensam till ditt kalas andreas kanske ska jobba så du vet..

2009-09-16 @ 23:22:53
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: sandra

Va kostade dom? Jag har också tänkt köpa något sånt, bara mitt kök blir färdigt :)

2009-09-17 @ 07:25:36
Postat av: Martina



sandra: Det kostade 200 + 289 + 75:-

Finns flera färger att välja på.

Kul med nytt kök!

2009-09-17 @ 07:39:02
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: mamma

Dom e jätte snygga!!! Jag har åxå kikat länge,vill ha svart och röd.

2009-09-20 @ 09:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0