Underbart är kort

Nu är finporslinet diskat, utspilld saft upptorkad.

Det är så kul att samla alla till kalas men det går ju alltid för snabbt! Man hinner inte prata riktigt med alla innan det plötsligt är över och alla gått hem.

Jag fick en orkidé.. Kul! Jag har konstigt nog aldrig förut haft någon, hoppas den överlever ett tag iallafall.


Jocke är flitig macro-användare :)


Godistokiga tjejer -får passa på när det är kalas..


Alltid lika kul att bli hurrad för :)




Agnes är på dagis, Hugo sover o Jocke jobbar. Nu tänkte jag försöka lära känna min nya kamera litegranna -Har kommit ifrån det lite sedan gymnasiet. Konstigt! Jag som nyss gick där..


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det roligt med kalas! Hoppas du hade en bra dag! Vilken bra present du fick!

2009-09-21 @ 15:55:46
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0