Lurad!

Ha!
Trodde du verkligen att jag skulle lyckas hålla igång bloggandet den här gången? ;)

Jag gick just på sista arbetsveckan innan semestern, ska bli underbart att vara ledig 4 veckor!

Jag hade förberett ett inlägg på midsommardagen (som uppenbarligen aldrig blev publicerat). Vi hade sovit borta och kom hem på eftermiddagen. Flög drake, plockade blommor, åt jordgubbar direkt ur landet och hade det allmänt bra. Hemma är bäst! Här är bilderna som jag kommer att drömma tillbaka till i höst när regnet öser ned.














Vi piffar och pysslar på baksidan. Vår nya stenläggning är så tacksam att pynta -allt passar till sten och minsta lilla detalj gör skilland. Vi överkonsumerar prydnadsgrejer, ljuslyktor och solcellslampor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0