Tack för den här tiden.

Nu fick jag lite dåligt samvete... jag är så glad över min nya bloggdomän att jag inte ångrar bytet en sekund.
Men vi har ju hängt ihop i 2,5 år blogg.se och jag, det tycker jag är värt tacka för!
Så tack blogg.se för den här tiden! (dessvärre kommer jag inte sakna dig)
Som sagt: vill ni mig något så har ni mig här!
Och du Rosanna -Skaffa blogger.com och ta ner appen blogpress !!! :)
Man kan även göra en mobil-vänlig version av sin blogg där -så att det blir lättare att läsa den i iphonen!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej



Det var roligt att läsa en blogg från samma stad som än själv. Kanske har vi setts på stan någon gång. I år har det varit mycket turister här i varberg. Önskar dig en fin höstkväll.



Många OMTÄNKSAMMA vänliga hälsningar från mig som bryr mig om andra medmänniskor

2011-11-01 @ 17:42:59
URL: http://hem.passagen.se/yamahatjej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0