Möbler till nybygget.

Hade sett ut ett set med bord och stolar att sätta på nya terassen (när/om den blir klar).
Men Ikea har inte kvar sina sommargrejer.
Så jag letar runt nu efter något annat,
vad sägs om:

Jysk bord +4stolar 1500:-
 

Rusta:
 

Clas Ohlson, bord +2stolar 399:-


Vitt kanske?
Rusta bord +2stolar 795:-
 

Svart, men då hittar jag inget bra bord..
Jysk:



Jag får nog kolla runt lite till, åka runt och provsitta, och hoppas på bra rea-priser..

Kan även få köpa detta setet begagnat för 200:-


Kommentarer
Postat av: carro

Jag tycker att rusta´s var finast :)

Hoppas att du hittar några ni trivs med..

2009-07-29 @ 08:58:55
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0