mat-service?

Jag gillar inte att behöva åka och handla mat!!
Jag får ont i kroppen av att köra vagnen, jag får springa runt runt o fram och tillbaka efterssom jag inte hittar det jag inte ens vet att jag ska ha. Så fort jag ska äta saknas det något och nån stackare här hemma får köra ner till dyra hemköp.
Det ultimata vore ju att redigt veckohandla -skriva lista, bara handla det som står på den.
Att inte behöva ränna ner på Hemköp i tid och otid,
Men riktigt så vuxen är jag nog inte! För det går inte!

Visst vore det toppen att kunna maila in sin handlarlista till sin stormarknad (eller närbutik för den delen) för att sen bara köra förbi, hämta upp o betala!? Det hade jag gärna betalat extra för! Vill man titta/känna så gör man det -går in i affären för att välja sitt kött eller vad det nu kan vara. Hoppas vi snart kommer dit! Då hade jag kanske kunnat anstränga mig lite mera med handlarlistan, för att få hem det jag hade tänkt och inte en massa annat.


Kylskåpet är alltså tomt här, jag vill inte åka till Hajen. Vill inte vill inte vill inte..
Det är lätt att hitta anledning för att slippa -just nu tex sover ju Hugo, synd att väcka honom såklart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fy jag måste med handla.. =( o hade gärna betalt exta för att bara få åka o hämta mina varor pacakde o klara ler..

2009-03-30 @ 10:21:28
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Carro

men det är ju bara på "landet" det inte finns... i sthlm finns det iaf...

2009-03-30 @ 11:09:11
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Vicke

Jag håller med... men jag kan alltid hjälpa dig med när du ska handla =) bara att ringa ;)

2009-03-30 @ 11:23:23
Postat av: Nina

Här i "storstan" har affären på lugnet hemkörning har jag hört.. ;)

2009-03-31 @ 15:57:41
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har precis samma problem, alltid är något slut!

2009-04-01 @ 19:24:36
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0