Supersoffan besegrad till slut?

Oj vad våran soffa är tålig! Den har vi ärvt, men den har nog inte förut vart så misshandlad som hos oss. Det är en magisk soffa, mycket välling och diverse andra fläckar har försvunnit. Antingen för att man suttit bort dem (du som suttit här har nog samlat upp lite i byxorna), eller när jag vänt dynan så har det varit rent och fint när jag vänt tillbaks! :) Nu sjunger den nog tyvärr snart på sista refrängen..
En olycklig, stor stearinfläck(se bild) och idag full med potatismjöl. Liten fuktolycka igår gjorde att jag strödde potatismjöl(mycket) som idag inte riktigt vill släppa. MEN jag har vänt dynorna och väntar på att soffan ska göra sitt jobb. Åkte så på att dammsuga den -otroligt vad man kan hitta under och emellan dynorna.. Såklart det gamla vanliga -smulor, russin(många), hårnålar men idag även småsten, en krita, en glasspinne och lite annat smått och gott. Tyvärr inga mynt(?) -Lite besviken för det faktiskt.
Så råkade de fina tulpanerna komma med på bild :)

Kommentarer
Postat av: weronika

jaa det blir nog svårt att hitta en sån superbra soffa igen.. men shit som sterain fläcken ser ut..=( hej hej

2009-03-26 @ 18:51:57
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0