Fredagsmys-

Såklart!
Agnes missade det dock -somnade i soffan 17.30.
Hon har sovit hos farmor natten till idag, där får hon all uppmärksamhet och får göra nästan vad hon vill -det är inte konstigt att hon är trött när hon kommer hem! (det är säkert farmorn med :)

Var på Gekås igår, fick inhandlat det sista till adventspyntet -men inte mycket mer än så.
Jag som hade så stora förväntningar!
Julklapparna kunde varit klara nu -men jag har knappt börjat!
Det blir nog som alla andra år -jag springer som en yr höna och knör med alla andra de sista dagarna innan jul ;)

Idag har föntrena putsats, stjärnor och stakar har kommit upp, ett par julgardiner och ett par röda dukar. Självklart fixat mig en jul-playlist på Spotify.
Det lilla pyntet gör så mycket! Bara glöggen som fattas nu.

Imorgon får vi förhoppningsvis ny bil! Ska bli så skönt, jag ser så väldigt dåligt i v70n. 
Dessutom få gör vi för  en gångs skull ett byte som vi tjänar på, och det är ju inte fel!
Jocke har städat och fejjat med bilen hela dagen -typiskt! Att den ska vara finare när man gör sig av med den än den varit på hela tiden man haft den ;) Det är som att flyttstäda en lägenhet.
Ska träffa en person i Borås för att byta. Jag hoppas vi hinner med lite shopping också!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0