8 veckor!

Vi har verkligen haft sommarlov :)
Jag har varit ledig i 8 veckor!

8 veckor -innan jag gick från jobbet före midsommar kändes det som en evighet -ledigt ända till 16e augusti.. Åh vad mycket vi ska hinna med! Minisemestrar, utflykter, fester, grejja på huset vårt osv osv.
..Helt plötsligt var det 15e och jag satte klockan på 05.45.

Vad hände!?

Men vi har såklart hunnit hur mycket som hellst. Sommaren är ju bara så härlig! Och vilken sommar vi haft då, kanonvarmt och gott! Många glassar har gått åt, flera födelsedagar har firats, vi har varit både här och där.

Nya utvilade friska tag på jobbet och dagis nu!


Kanske finner jag tid till att blogga, kanske inte ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har saknat dina inlägg! Kul att sommaren vart till belåtenhet! :)

2010-08-18 @ 08:45:30
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0