ffwd mot jul!

Vi har eldat på tredje ljuset. Firat Lucia.  Vi har huggt julgran som traditionen bjuder, med glögg och korvgrillning. (vi knep den bästa granen i år också ;) Vi har firat vår gudsons 2a födelsedag.
Vi har haft två möss(!) som inneboende i ett par dagar. Som på tecknad film jäklades de med oss, tassade runt här och levde loppan. de finns inte längre.

Vi har just fått vatten i huset igen! Man hinner sakna vatten många gånger under tre dygn. Ikväll har vi firat med att ducha, diska, tvätta samt spola toaletten.

Två dagar kvar som adeccoanställd, sedan har jag lite julledigt! Som tur är då det ska bakas, has barnkalas, julklappar ska köpas, lite tomtar ska fram, granen ska kläs, julen ska firas både här och där!
JAPP! Som vanligt är min plan tydligen att köpa alla julklappar i sista minuten även i år. Kanonsmidigt -särskilt då jag inte vet ännu vad jag ska köpa eller till vem.

 






Kommentarer
Postat av: Kristina

Fina barnen är.. Hugos pose på bilden med blick och allt är precis en bild som du kan fångas på =)



2010-12-16 @ 00:06:10
URL: http://ckochwilliams.blogg.se/
Postat av: Bitten

Vilken inlevelse Lillsessan sjunger med. Härligt foto.

Julklappar ja, samma här, det är nog klapparna som är den omtalade julstressen, man vill ju att allt ska bli såå bra...

2010-12-16 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0