Låt mig presentera hamstern Pär.

Först tänkte Pär(Hugo kallar honom för Pelle-Plutt) vägra att vara med på bild..
Jag tänkte att jag är förhoppningsvis lite smartare än en hamster och dukade upp lite godsaker att locka honom med.
Och jag väntade, och väntade och väntade -allt för att fånga honom på bild för er skull.
Till slut blev tomat-suget för stort och trots att han kände sig övervakad av (och antagligen livrädd för) kameran så vågade han sig ut.
Väl ute fick han syn på dagens nyinköpta hjul och var givetvist tvungen att provspringa... Så nu vet vi att det gnisslar. Nice!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha!

Vilken bra present!!

2011-06-22 @ 21:20:52
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0