Malmö ToR

Idag var jag på ett jobbmöte, förlagt i Malmö.
Åkte ner i morse och hem i eftermiddags. Nynnade "Vi drar till Malmö" hela vägen. (Tyst i mitt huvud) Alltid trevligt att komma ut lite!
Imorgon ska jag på excel-kurs hela dagen, jobbar som vanligt på torsdag och på fredag är jag ledig för att gå på MetalTown i Göteborg.
Nästa vecka ska jag på kurs på tisdag och fredag är man ju ledig! (Är det verkligen redan  midsommar!?)

Jocke fyllde år i Mars (jag säger inte hur gammal han blev, men det börjar på 3 och slutar på 0)
Vi hyrde lokal, importerade dricka och lagade mat som hade räckt till dubbelt så många gäster!
Mest omtalade presenten heter Pär. Bara Pär -det har Agnes bestämt. Och han bor nu här, bajsar och äter och så. Sover på dagarna och väsnas på nätterna.
Jag däremot är mycket imponerad av en av blommorna han fick. En orkidé som är lika fin fortfarande(!). Jag börjar nästan tro att den är gjord av plast, men när vi minst anar det så släpper den säkert alla blommorna. Den står på köksbordet och jag vågar absolut inte flytta på den då den verkar trivas så bra där.
En av stänglarna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Du måste ju skriva vad Pär är för något!!! ?

=)

2011-06-16 @ 21:32:48
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0