12december - snö o kanske kusin =)

Det snöar för fullt ute -mysigt!

Efter mycket om och men fick vi på Agnes Luciakläderna imorse -jättesött!
Fröken tvärtemot som annars gillar att klä upp sig ville ABSOLUT inte vara lucia.
När vi mötte upp kusin Emma med samma kläder släppte det lite och när jag hämtade vid 11 hade hon vant sig.
BRA för lucialinnet ska på imorgon igen och en gång till på måndag.

Ska in till stan nu i snön för lite fredagsmys -träffa min vän Veronika, fika o kanske shoppa lite julklappar =)

Väntar spänt att få höra från Frida!! Hon blev igångsatt igårkväll och sen har jag inte hört ngt mer. iiii


När mamma bloggar får jag fixa min egen lunch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0