6 december - lång dag igen..

Nu är Frida snart på g! Jag har ju planerat att vi ska få samtidigt så då blir det kanske bebis snart!
Tänkte att hon skulle gå över två veckor och jag få två veckor för tidigt
-och nu har frida gått äver mer än en vecka!!       -spännande!

Har knallat runt nu i olika shoppingställen i tre dagar (kungsmässan idag) men det verkar inte hända så mkt -förutom att magen sjunkt litegrann, vilket i och för sig är åt rätt håll iallafall=) Och varje inhandlad julklapp är kul! Önskar man hade lite större budget till detta - och kunde köpt hur mycket som hellst!


Stora glöggfesten idag -som blev ändrat till fest -som blev ändrat till liten fest -som slutade i middagsbjudning med GuitarHero -Trevligt! Trevligt!   Jobbigt bara att jag är så trött!
Tack bästa Kristina för goda maten och allt!


Imorogn får varaAgnes dag, Lillan är inte så road av all shopping och bilfärd. Så massor med uppmärksamhet till henne imorgon -med bokläsning, leka i tältet, fika vid hennes lilla bord osv, :mys!


Dagens paket:

Vad menas? Vill han ha hetare mat? Jag brukar vara duktig på att krydda -kanske har jag automatiskt dragit ned på hettan nu i och med med halsbränna och allt? Han ska minsann få smaka på maten jag gjorde igår -den var gott stark! typiskt då att han inte var hemma tur att jag har rester till imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0