kan man få allt, tack!?

Så mycket man skulle vilja göra och ha!
Det är ju faktiskt lite jobbigt att titta på alla inredningsprogram -jag blir så avundsjuk!
Tittar just nu på nytt läge, hon är duktig den inredaren. Gillar det mesta hon gör! Sen så gillar jag att se på äntligen hemma. De totalrenoverar ett gammalt hus och det blir ju bara så bra!

Man får så mycket inspiration! Och lär sig något varje program!
Hur coola var inte emalj-skivorna de satte upp i köket på nytt läge just nu!?
Och stekbord! Det skulle jag vilja ha!

Det är svårt att få till det så man blir riktigt nöjd här hemma, största problemet är nog att man ändrar sig/får nya ideer hela tiden,. Och att pengarna man skulle behövt tyvärr inte finns. Sen så har vi ju inte så mycket yta att spela på. Och så är det två starka viljor som vill ha det på sitt sätt. hmmm det var många anledningar det :)

Lätt att drömma sig bort, att se till det man skulle vilja ha -dumt!
Jag är faktiskt jätteglad för det vi har! Och det vi har gjort! Vi har det egentligen sjukt bra...


Vi har fantastisk utsikt från vårt soläng!! Den är vi nöjda med och den kostar inget extra :)

Kommentarer
Postat av: Lina

så sant! Vilken härlig utsikt, var exakt ligger ert hus?



Man kan hålla på i evigheter med sitt hus... därför bor folk i lägenhet... Men så mycket man missar tycker jag. Jag kommer aldrig vilja bo i en fyrkantig lägenhet igen.



Är helt såld på emalj jag! Kockums grejjer har du kollat in dom?



Loppis i Horred 1 maj såg jag idag! Kanske kunde vara nått för er, vi ska dit och ta med oss en picknick korg och maja om vädret tillåter. Kanske inte i Horred men där i trakterna. Lär ju bli en loppisdag. Älskar sånna.



Kram



Ps Grattis till dopet? Säger man grattis? du fattar nog vad jag menar...

2009-04-27 @ 21:28:56
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHA nä jag tänkte på det häromdagen... Vilken stor stad ligger brevid sa jag nog va?



Skulle hem till BErnt en gång och snurra bort mig i Bua så jag kom helt fel och typ körde in i landet...



Har jobbat på detta lite och tagit mod till mig att flytta ut åt Torpa hållet. Nu vet jag att Veddige är en stor ort/by... var där senast igår... köpte glaas och åkte till Horred för att kolla in Serholt.



Kommer du ihåg den där stora biloen den där killen hade som du hängde med, en sån bil har vi med nu! Även då tänte jag på dig när T kom hem med den. Man blir rätt liten i den bilen, kan tänka mig hur du måste kännt när du åkte runt i den. Man e iof lite kung på vägen.



Kom du på vad det var du glömt av?

2009-04-28 @ 08:50:22
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0