Sköna fredag!

Barnen sover, Jocke och jag grejar ute i solen :)
Givetvis skulle jag behöva åka in och handla mat idag, men jag tror jag skippar det. Inte för att det är mindre folk och mindre stressigt imorgon, men då har jag ändå ärenden i stan -lite loppis och så :)
Iof så ska vi kanske hämta bilen idag, den har varit på skaderegleringen och fått ny kofångare. Om ni minns att jag krockade lite på hajenparkeringen för ett tag sedan så fick vi nu en ny kofångare för det -och den andra gubben fick betala såklart -kanon efterssom det redan fanns en liten liten bump :)

Nu ska jag ut i solen en sväng till innan barnen vaknar!

Kvällen känns nästan given för lite grillning -sugen?

Kommentarer
Postat av: vivi

jag slog sönder ägget och det var mumsigt som tusan.

jag hade gärna kommit bort på lite grill om jag varit hemma hos mor. men jag sitter ensam i ett mulet stockholm. hoppas solen kikar fram nu på eftermiddagen.

kram

2009-04-18 @ 11:57:16
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0