Nätshopping

Har just klickat hem lite hårstyling, Läste om detta i en tjejs blogg och det verkar ju hur bra som hellst -värt att prova!

Osis dust it, unik volymprodukt!
Mattifying Powder

  • Lätt puder som ger textur
  • Matt effekt
  • Medium kontroll & separation
  • Hållbar stadga
  • Naturlig känsla
  • MYCKET VOLYM
  • Ingen känsla av "klet" i håret

    Användning
    Pudra en liten mängd i handflatan ochgnugga
    händerna mot varandra.
    Kamma igenom med fingrarna i torrt hår, lyft in i botten.
    Ger matt finnish och naturlig känsla.

  • Kommentarer
    Postat av: weronika

    Min frisör säljer den lr nått väldigt likt iaf.. hon säger att den är kanon..=) kommer nog blir kanoners i ditt hår.. tjo hej

    2009-02-28 @ 05:31:11
    URL: http://weronikaz.blogg.se/
    Postat av: Sara

    Min kompis brukar använda det. Hon säger att den är som tupering på burk. Funkar JÄTTEBRA! Håller hur länge som helst eftersom man inte behöver så mycket åt gången.

    2009-02-28 @ 14:39:10
    URL: http://zuxis.blogg.se/
    Postat av: Kristin

    Sånt fick jag i mitt hår när jag klippte mig nu sist.. går verkligen att tupera hur mkt som helst! xD Linn köpte sånt idag! ^^

    2009-03-04 @ 21:24:53

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0