Halva reapriset!

Då är det bra rea enligt mig!
Var runt på stan med Vicke igår -fyndade massor!
Hela dagen gick åt med två fikor, mkt shopping och bus med Agnes.
Och fina dubbelvagnen skötte sig riktigt bra, vi fastnade ingenstans och vi kom igenom alla dörrar.
Hugo var nöjd och sov mest hela tiden:)

Det gick över när vi kom hem -lilla gossen har varit missnöjd hela kvällen och orolig halva natten. Oj vad man känner sig maktlös när man inte räcker till, och uppgiven när man inte får sova. Jag har köpt en ny sorts droppar att ge honom, ska prova from idag. Annars får det väll bli så att jag låter bli att äta minsta lilla som kan störa, hittade en liten lista här på nätet:
kål, ärtor, lök, majs, vitlök, broccoli, paprika, starka kryddor (tacokryddor, curry), apelsiner, äpplen, päron, plommon, fikon, juice, nyponsoppa, vinbär, jordgubbar, tomater, sylt, saft, vin, nötter, alla KOMJÖLKSPRODUKTER, choklad, godis, kolsyrade drycker, kaffe, svart te och pasta...
låter kul..?

Kommentarer
Postat av: Weronika

men hallå vad ska du då äta .. ler.. ! gräs.? massa kramar

2009-01-24 @ 14:43:28
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Vicke

Tack för i fredas =) Jag hade jätte mysigt, fast jag var ju helt slut på kvällen efter lilla agnes bus med mig på stan =)



Ja jag fattar inte heller vad du får äta. stackare =)

2009-01-27 @ 19:12:10
URL: http://sivarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0