målat

Min plan för dagen fungerade bra, jag har målat väggpanelen i källaren och donat i lugn och ro i tvättstugan. Jocke har lagat mat, passat barnen och bara ropat upp mig när Hugo ville ha mat.
Är lite halvnöjd med resultatet där nere, det blir ju en klar förbättring -mycket ljusare och frächare. Men panelen stör mig det är absolut inte min stil och färgen känns inte heller riktigt rätt..

 

Det är lite skillnad ja =)
Färgen ser grå ut men heter nougat, det ska målas ett lager till så jag har tre alternativ:
1. Behåll färgen till nästa lager
2. Blanda i lite brunt till nästa lager
3. Måla panelen vit istället
Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: weronika

hej hej .. tycker du ska behålla färgen till nästa lager =) kanske blir bra.. men gillar du inte de såå hehe..!=)

2009-02-01 @ 00:04:02
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Farmor Bitten

Hej... det kanske är att färgen inte stämmer med golvet!! Det ser ju himla fint ut med brytningen panel vägg... Du kan ju prova att blanda upp den nougatfärgade med vitt, så blit det "mjukare"..

2009-02-01 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0