Gissa

Vad jag gjort de senaste dagarna, med tanke på skatteåterbäringen ;)
Nej, inte såååå mycket shopping faktiskt.
Har firat Lillsys student, hälsat på lite här och där och haft fullt upp med ingenting.
Ni som minns inlägget "just one of those days" förstår kanske lite hur vi haft det, Regnet har tråkat ut Agnes!

Min karl och jag har hunnit tträffas en hel del också. Var på tex Stadshotellet och åt frukost! Lyyyyx!!
Igår hade vi supertrevlig  drinkokortspelskväll med Veronika o Andreas.

Och så har jag börjat på mitt rum i källaren! Ska nog bli fint när det är klart!
För en liten sneek-a-peek kan jag ju meddela att färgen blir som på träpanelen i källarhallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0