Gosedjur

Hur svårt kan det vara!?
Jag har letat och letat och letat efter ett fint snuttedjur till Hugo. Men sånt säljs tydligen inte i affärerna längre.
Har försökt göra honom till en snuttefiltsgosse, men det går inte riktigt som jag vill. Han gillar ju mest Agnes gosiga gosedjur, just nu har han tagit över Fåret Shaun.. Vi vill inte ha ett till barn med ett fd vitt gosedjur. Så färg är ett krav, tvättbarhet likaså. Och så måste det vara riktigt gosigt såklart.
Allt jag hittar i stan ( och då menar jag allt ) är beige, vitt eller ljusbrunt. Det enda som finns är kaniner, hundar och nallar.
Tittade runt lite på internet nu, det finns ju såklart massor. Jag kikar vidare i jakt på det perfekta gosedjuret. (som jag givetvis inser att han säkert inte ens vill ha när jag till slut hittat rätt)
                 Grodan och Ankan leder racet just nu.
Men grodan är lite stor och ankan lite ljus...
Dilemma! ;)


Kommentarer
Postat av: weronika

aaah ankan var ju aaaaaaaaas söt =) tänk lilla gossen dra runt på den hhihhi..! saknar er !!! dejta snart ??

2009-06-26 @ 00:34:52
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0