jobbat

Inte för att bortförklara mig, men det har inte funkat att uppdatera bloggen idag. Ser att det inte bara är för mig det krånglat med blogg.se :(

Så har jag faktiskt jobbat både igår och idag. I skoaffären. Hoppade in för att hjälpa till när alla är på semester 6 dagar på två veckor.  Kunde vart kul, men det var för lite kunder -då går tiden såååå långsamt. Får se de återstående dagarna om det blir bättre.

Kristina var snäll igår och gjode nya blonda slingor på mig (hata utväxt!). Jag blir konstigt nog lika förvånad varje gång, att det aldrig blir som jag tänkt mig ;) Ska göra som förra gången och lägga i en askblond färgning, så blir det nog kanon! Så tack så mycket för tortyren! minst hundra tusen stick och slit i skallen med en spetsig virknål! Aj aj oj!

Playdate i förmiddags med Agnes, Hugo, Emma, Herman, Joline. Skönt att vara utomhus! -Vi träffades på en lekplats med kaffe och bullar.  Min loppa som vaknat på fel sida fick snabbt toppenhumör igen ;) Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0