Torky on the inside,

Med en kräkbebis och en spill-fia i huset går det åt mycket hushållspapper.
Och ibland bryter man nästan ryggen av sig när man balanserar en kräkis samtidigt som man försöker att inte göra olyckan värre ska få av en bit papper med en hand!
Har haft funderingar på att köpa en sån där ful plastbytta med papper som sitter på väggen.
Googlade för att se om det fanns något snyggare, tex svart.
Och woila!
Så hittade jag den perfekta lösningen!
Här är två alternativ som båda verkar toppen!
Torky on the inside och Torky on the wall:

 

Och även om den inte kommer synas (för jag tänker mig den som man sätter i skåpet) så är det ju kul med en snygg väska! Känner ni igen den från Simon&Thomas?


Kommentarer
Postat av: carro

jag har sett såna i skåpet innan men jag har ju precis som du bara två små skåp där den hade kunnat sitta... å i mina skåp är det fullt redan...kram

2009-06-03 @ 21:30:46
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Vicke

Har du inte nått sånt i bilen?? eller det kanske bara e jag som fått för mig..

2009-06-04 @ 13:27:09
Postat av: Martina

Jo vi har sjäva väskan, men ett "stativ" hamnade nu på önskelistan!

2009-06-04 @ 14:26:15
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: weronika

kanon juh .. ett par sådana skulel ni ha =) hi hi .! en hade iaf inte suttit fel..kram

2009-06-04 @ 16:30:50
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0