tisdag,

Idag tog jag med mig systern till falkenberg, köpte mig en ny barnvagn :) Den är nästan oanvänd o jag fick prutat till ett bra pris..
Så vår gamla är nu till salu  (bild kommer) Har egentligen vart jättenöjda med den men det går inte att ha ståbräda till Agnes på den. Och så är det ju såå kul med nytt!!
Nu väntar vi bara på uppehåll så vi kan ut och provköra!

säljarens bild..


Har vart mycket flyttande senaste dagarna också,, Jockes moster Kicki flyttade och Weronika flyttade -på samma dag till samma gata! :) Så Agnes o jag har hjälpt till lite, vart på gekås oxå.
Sen har det varit babymassage igen, skönt att få ha lite egentid med Hugo -han gillar det jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Snygg vagn! (: gillar färgerna :P

om ni ska ut o provköra den imorgon, så kika gärna föri.. jag ska nog vara hemma, har varit lite sjuk i veckan, men ingenting som ska smittas imorgon tror jag :)

2009-03-04 @ 21:40:56
Postat av: Jocke

Hej babe!

Sitter på jobbet o längtar hem nu!

O snart bär det av till El Stockholmo =)

puss puss

2009-03-04 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0