toppen-tisdag!?

Stora planer för dagen:)
Just nu slappar jag o Hugo tillsammans med pappan som är hemma idag.
Vicke är på väg hit för våffelfika:) Vi hade ett litet renoveringsprojekt inplanerat idag, men fick skjuta på det nu när Jocke är hemma (två tjejer grejjar bäst utan karl).
Ikväll ska jag in till breared o ha mys-tv-kväll -utan barn! Ska till Veronika i hennes fina lägenhet och titta på Desperate Husewives. Jocke blev tyvärr lite besviken (DH är liksom våran grej) men så får det vara, jag behöver nog få en liten paus såhär efter helgen;)
Skulle lagt in lite bilder, men jag har inte fotat ngt på flera dagar då Jocke haft kameran med sig, enda som fanns var konsert-bilder:
Ser ni James? Inte jag heller ;)

Kommentarer
Postat av: weronika

ska köra t gödestad o låna tess kort nu o kolla om de funkar att göra så.. ej säkert.. hoppas hoppas! annars e jag lite kluven på hur vi ska göra.. för känne ingen mer jag kan låna kort av..! hoppas våfflorna ska smaka sj myser jag med rostade mackor =) puss kram

2009-03-10 @ 11:37:39
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0