ur garderoben..

När jag var gravid och började bli tjock tog jag bort alla fina kläder (som flinade åt mig) ur garderoben.
Idag har jag sorterat tillbaka. Inte för att jag på långa vägar kan få på mig något av det.
Hur liten var jag egentligen innan graviditeten!? eller; Hur stor är jag egentligen nu efter!?
Trist nog får jag gå i "tjockiskläderna" ett tag till -men jag får prova med jämna mellanrum. För jag SKA komma i mina jeans igen!!
Jag har även tagit bort alla gravidkläder -de kommer upp på tradera inom kort. (ska bara hinna fota)
Fick också slängt bort en hel kasse som överlevt tidigare rensningar men ändå inte använts -Varför gör man så?

Om några timmar kommer min Jocke hem från Stockholm, ska bli skönt. Det är ju tomt här utan honom!

Kommentarer
Postat av: weronika

du var väldans liten =)... skönt att fått de gjort kan jag förstå finns ju ingen tråkigare än gard rensning..! ska fixa så jag får kanaler idag =) så då får du komma imorn o kolla desperata hemmafruar.! hej hej

2009-03-09 @ 08:13:32
URL: http://weronikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0