estetkonsert.

Har haft en BRA dag!
Hugo sov gott inatt, vi vaknade pigga o glada kl 6..
Morgonkaffet var supergott..
Agnes blev inte ledsen när jag lämnade henne på dagis..
Och var inte trött och sur när hon kom hem..
Utvilade Hugo har vart glad hela dagen-
-därför så har jag fått gjort massa nyttigt här hemma.

Eftermiddagen/kvällen har varit kalas!
Jag och systern Carro har varit i stan och på konsert. Haft jättekul, skrattat mycket. Det började bra med att de fnissade åt mig som satt och sov i väntrummet på vårdcentralen ;) Fortsatte på gott humör -tänk vad man hinner prata med varandra när inte barnen är med.
Måste nämna tanten i bilen brevid också; Vi kom tidigt till konserten, så vi drack kaffe i bilen. I bilen brevid satt en tjock tant och åt kvällsmat, och hon åt och åt och åt. Kan tro att hon hade ett helt kylskåp med sig. När vi trodde hon var klar gick hon ur bilen och lassade fram en hel kasse med äpplen och började tugga. Vi knäckte oss!

Estetkonsert!
Oj vad de är duktiga och snygga nuförtiden!
Jag föll pladask för killen som sjöng "Var är vargen" -sjukt bra! (och han som sjöng Foofighters!)
Vi var där för att titta på Mikaela, Carro har sagt att hon sjunger bra -men inte kunde jag tro att det var bra! You go girl!
Annars satt vi mest och suckade åt långt hårdrockshår i ögonen, mindes tillbaka till gymnasiet, som tanter tyckte vi att alla var såååå duktiga (eller var det bara jag?:)
Öronen blir trötta efter tre timmars hög musik, så nu ska jag krypa ner gott i sängen. Och hoppas att barnen sover lika fint inatt.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du glömde nämna att jag hade det mysigt hemma med barnen! =)

2009-05-08 @ 10:45:58
Postat av: weronika

du förjtänar en massa sådana kanon dagar, så som du sliter ..!! MaSSA Kärlek till dej/er...

2009-05-08 @ 11:01:36
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: michaela

aaaw tack så ja sjöng helt godtjänt då... ^^

tack för att ni kom! =) kram

2009-05-08 @ 19:23:12
URL: http://elavelamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0