Annorlunda kväll utan H2O.

 Saker man tydligen inte kan göra utan vatten:

*Koka mat
*Använda disktrasan
*Dricka vatten
*Kaffe
*Köra tvättmaskinen
*Skölja av tappad napp
*Tvätta händerna
*Välling
*Diska (tex vällingflaskor)
*Spola i toaletten
*Tvätta av sminket
*Duscha
*Borsta tänderna

Man behöver ju vatten hela tiden!

Jag fick hämtat en dunke med vatten hos grannen, så jag har löst de viktigaste sakerna.
Man behöver vatten för att få upp vatten, och det är det vattnet som tagit slut i hydroforen. Jocke får mecka med det när han kommer hem. Jocke är händig.

Kommunalt vatten -vad är det att ha!?

Egen brunn är toppen!


Kommentarer
Postat av: vivi

hur går det med ditt vatten?

man är ganska beroende av att det alltid ska rinna i den där kranen!



jag hittade student mössa och fotoalbum från gymnasiet och studenttiden! Turkiet, balen, studenten. hihihi.

Guuud vad jag skrattade!

kram

2009-05-26 @ 22:44:13
URL: http://bubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0