1a december.

Så blev det december i år också.
Kallt är det! 11 minusgrader.

Barnen var glada att äääntligen få öppnat första luckan i chokladkalendern i morse. Hugo tyckte det var lite snopet att bara få öppna en -han såg ju att det fanns betydligt fler luckor.
Men de har två var -så det blir varsin lucka till ikväll!

1a december betyder även att julkalendern börjar på tv.
Jag är ju barnsligt förtjust i att titta på julkalendern.
I år är det nog precis så att barnen orkar vara vakna när den sänds på kvällen 18,45. Så med lite tur kan de också få titta ;)
Hotell Knorren -hiss eller diss? Återkommer när jag sett ett par avsnitt, men av det jag sett på reklam så verkar den lite lustig.
Nytt för oss i år blir ju att kunna titta på julkalendern på iphonen -jag behöver inte missa ett enda avsnitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0