Bloggar dåligt? -Jag!? tssss!

Jag har bara tröttnat lite, tröttnat på andra bloggar mer än på min egen..
Att blogga är mest ett sätt att få skryta.
Så ser innehåller ut i de flesta bloggar. -Jag har det så bra! -Jag har det så fint! -Vi är så lyckliga! Livet är bara sååååå härligt!  blaj blaj blaj bla, -den här inräknad, och det stör mig.

Mest beror det nog på att jag är trött, det är jobbigt att jobba 40h/v.
Efter 8 timmar framför datorn så lockar inte min egen så mycket när jag kommer hem på kvällen.

Just nu bloggar jag från jobbet, lunch framför datorn(!). Strax dags för den dagliga powerwalken, sen är man på topp en stund igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Precis så tycker jag att det är med facebookstatusen!! Alla är så jädra effektiva hela tiden!..

2010-05-24 @ 20:55:32
URL: http://lnilsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0