Det händer sällan, men idag är det VAM.

Idag är det Vård Av Mamman.
Ligger i soffan med dunkande huvudvärk :(
Barnen tyckte inte det var helt ok med en tyst stilla innedag -så till deras stora förtjusning fick de åka till dagis och leka.
Igårkväll mådde jag inget vidare med olidlig huvudvärk, frossa och illamående. Så när jag lagt godingarna bäddade jag ner mig i soffan, däckade ifrån Desperate housewifes, Cougar town och dendärnyaroligaserienvadärdetdenheter(?) som kommer efter. Orkar förhoppningsvis kolla ifatt idag. Desperates är favoritserien här i huset sedan flera år tillbaka har tv-soffan varit bokad på tisdagar kl21! Men nu ser jag lika mycket fram emot Cougar town som är grymt rolig -en riktig skratta-högt-serie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0